Office 365

De prijzen van Office 365

Office 365 Business
8.80 p/m

Het meest gekozen voor online opslag en office in de cloud

  • Outlook
  • Word
  • Excel
  • PowerPoint
  • OneNote
  • Access
  • OneDrive 1TB (1000GB)

Prijzen zijn per maand en exclusief btw. per account

Office 365 Business Premium
10.50 p/m

Het meest compleete pakket van office 365 incl. mail opslag en office installatie

  • Zakelijke e-mail
  • Online agenda
  • Contactpersonen
  • Opslagruimte 50GB
  • Office installatie
  • 1 TB (1000gb) OneDrive  opslag

Prijzen zijn per maand en exclusief btw. per account

Office 365 Business Essentials
4.20 p/m

E-mail hosting en Online opslag

  • Exchange
  • OneDrive
  • SharePoint
  • Skype

Prijzen zijn per maand en exclusief btw. per account

Je Office overal gebruiken

Met Office 365 Business zijn vertrouwde hulpprogramma’s, zoals Word, Excel, PowerPoint en Outlook, beschikbaar waar en wanneer je deze nodig hebt.

Eenvoudiger samenwerken

Omdat jouw bestanden online zijn opgeslagen, kun je ze met iedereen delen en er zelfs in realtime aan samenwerken. Waar je ook bent.

Uw hulpprogramma's zijn altijd up-to-date

Met OneDrive voor Bedrijven worden bestanden online opgeslagen. Zo zijn ze altijd gesynchroniseerd en up-to-date. Bovendien beschik je altijd over de nieuwste versie van Office-toepassingen.

Office-suite

Altijd de nieuwste versies van:

   

   

Word, Excel, PowerPoint, Outlook OneNote, Publisher (aleen pc), OneDrive, Access (aleen pc)
  • Leg je ideeën vast op de manier die jij het prettigst vindt: met een toetsenbord, pen of touchscreen.
  • Maak eenvoudig gegevens op in Excel met functies die jouw werkwijze herkennen en gegevens automatisch aanvullen.
  • Gebruik de inhoud van PDF-bestanden om moeiteloos mooi verzorgde Word-documenten te maken.
  • Ontwerp je eigen marketingmateriaal dat aansluit bij je huisstijl en klanten.

Bestanden opslaan en delen

Met OneDrive voor Bedrijven krijgt elke gebruiker 1 TB aan opslagcapaciteit in de cloud. De gegevens zijn vanaf elke locatie toegankelijk en worden met de pc of Mac van de gebruiker gesynchroniseerd, zodat ze ook offline beschikbaar zijn. Deel eenvoudig documenten met personen binnen en buiten je organisatie en bepaal wie welk bestand kan bekijken en bewerken.

Office op pc’s, tablets en telefoons

Geniet van een volledig geïnstalleerde Office-ervaring op pc’s, Macs, Windows-tablets, iPad® en Android ™ -tablets, en de meeste mobiele apparaten. Elke gebruiker kan Office installeren Office op 5 PC’s or Mac’s, 5 tablets (Windows, iPad en Android) en 5 telefoons.